1:a dagen på APUn idag:)

Ja idag så var det första dagen på min APU jag är på Bangolfen i Vinslöv:).
Jag började kl.12.00 idag och vi gjorde inte så mycket verkar vara skit slappt där det gillas vi satt mest och fikade och så hehe får dricka hur mycket läsk jag vill:) dom visade mig lite av banan och sen så gjorde vi inte så mycket mer än bara fikade:).
Jag slutade vid 3 idag det gör jag alltid som senast det gillas:).
I morgon och resten av mina 6 veckor så ska jag börja kl.9.00 fast denna vecka blir en slapp vecka för jag är ledig på fredag för dom ska iväg och spela golf i Perstorp så han sa att jag kunde få vara ledig på fredag och sen så behöver jag inte vara där varje tisdag häller från och med nästa vecka det gillas:).
Jusst nu sitter jag lite vid datan och tittar på tv lite:).
Ska nog snart gå ut lite i det fina vädret sen blir det att se på Arn på tv4 kl.20.00 och efter det så blir det spårlöst sen blir det att gå i säng ska upp kl.8.00 i morgon går här ifrån kl.8.45 tar bara 10 minuter för mig att gå till praktikplatsen skönt:).
Uppdaterar mer i morgon om vad jag har gjort på min APU plats då:).
Ha det bäst allihopa:).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0