3:e dagen på min APU

Började kl.9.00 idag med:).
Idag så gjorde vi en ny bänk och satt upp den på golfbanan sen så tog vi det lugnt och fikade och så.
Sen när det började regna så gick vi in i huset och då var vi hungriga så vi bestämde oss för att grilla hamburgare inomhus så vi gjorde det:).
Sen efter det slutat regna och snö så fixade vi klart bänken sen så tog vi det lugnt.
Jag slutade kl.15.00 idag:) sen gick jag och möte Linda vid bussen för hon skulle komma:) och sen när hon kom  så smsade vi Stoffe och frågade om han ville vara med och det ville han:).
Nu sitter jag, Linda och Stoffe och spelar tvspel hehe fast går inte så bra för Linda:p.

Ha det bäst allihopa så uppdaterar jag i morgon eller senare ikväll:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0