5:e dagen på min APU:)

Idag så satt vi ut hinder på banorna till golfbanorna:) sen så fikade vi lite och så.
efter vi hade fikat så vattnade vi blommor och gjorde lite trädgårds arbete har varit riktigt skönt väder ue idag det är 14 plus ute idag det gillas:).
Dagen har varit rätt slapp idag med som vanligt fick sluta vid 3 idag:).
När jag hade slutat så smsade Linda mig och frågade om jag ville hålla henne sällskap lite på torget i Vinslöv och det gjorde jag så satt vi och pratade lite där:).
Nu sitter jag lite vid datan och pratar med Nina och Nathalie och Emma riktigt kul:) sen senare ikväll blir det att se på tv tror jag och ta det lugnt.
I morgon blir det att åka till Malmö efter APUn slutar 12.30 i morgon uppdaterar i morgon och berättar hur det var:)

Igår så var jag på dop Mellany min systers barn döptes då det var riktigt trevligt fick träffa folk som man inte träffar så ofta då:)
Ni får ha det bäst allihopa:)

Mellany och Johannes:)

Kommentarer
Postat av: Uppdatera mer!!

jag är ett av dina fan <3. Så uppdatera mer! :)

2010-05-01 @ 15:17:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0