God kväll:)

Kom precis hem ifrån Malmö har varit hos Nina det var faktiskt riktigt kul fast det är det alltid när man är med henne:).
Vi gjorde inte så mycket vi tittade lite på tv och så och Nina visade hur tatueringen skulle se ut som hon ska ha den var jätte fin sen åt vi gott:) och efter maten så följde jag med hennes mamma ut med deras hund Nikita det var trevligt:).
Innan jag skulle gå till stadsbuss 8 för att åka hem så gick jag in på Konsum för att handla läsk och godis tills ikväll det gillar vi hehe:).
När jag skulle åka hem från Nydala i Malmö så åkte jag den nya stadsbussen (Volvo 7700) den hade mycket skönare sätten än dom andra fast det är samma modell som de andra stadsbussarna men den nya har inte texten "Biogas buss för ett renare Malmö" men annars är den lik dom gamla stadsbussarna:p.
Nu sitter jag lite vid datan och pratar lite med Becka och Nina och några andra men tittar även på tv6 för det verkar vara en bra film där och dricker läsk och äter godis det gillar vi hehe:p.

Här är den nya stadsbussen den liknar de gamla men som ni
ser så har den inte texten "Biogas buss för ett renare Malmö"
uppe vid sidorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0