Hejsan:)

Vaknade vid 10 idag gick upp och fixade mig iordning såg det fina vädret ute:) sen tog jag bussen 11.20 in till Hässleholm för skulle möta mamma och dom där:).
Jag,mamma,Mats,Moa,Kribba och Mickis gick lite på stan en stund det var trevligt:) och när vi gick på stan så träffade jag Becka hon var med Jennie:p det var trevligt att träffa henne igen:).
Sen gick vi och åt något för Mats och Moa var hungriga.
Sen gick vi lite till på stan innan jag sen åkte hem var hemma vid 14.20 och nu sitter jag vid datan och pratar med Becka lite som vanligt hehe:p men funderar på att gå ut snart i det fina vädret det är ju 9 plus grader ute det gillas längtar till sommaren vill ha sommar NU!!!.
Men uppdaterar senare kanske:p.

Ha det bäst allihopa:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0