Kom precis hem:)

Var ledig idag ifrån min APU det var riktigt skönt så var med Nina idag.
Kom precis hem ifrån Nina har varit med henne hela dagen det var massa kul fast det är det alltid när man är med henne:).
Nina tatuerade sig idag hon tatuerade sitt namn det blev jätte fint och hon var jätte nöjd med det:).
Fast vi hade lite problem med att hitta ditt från Nobeltorget i Malmö men Nina visste på ett ungefär vart den låg så vi hittade till slut ditt:).
Sen när hon var klar så tog vi buss 5 till centralen där vi sen tog buss 8 hem till Nina.
När vi kom hem till henne så gick jag och Nina ut med Nikita deras hund sen åt vi gott:) och efter det så satt jag och Nina vid datan lite och då ritade hon en jätte fin bild till mig som jag funderar på att ha som tatuering på benet:).
Åkte hem med tåget 22.28 från centralen för ska till mamma och dom i morgon och då på tåget hem så satt några personer och sjöng hela tiden fast dom kunde inte någon av de låtar de sjöng de sjöng hela vägen hem.
Var hemma 23.45 och sitter lite vid datan nu men ska snart gå och lägga mig men uppdaterar i helgen någon gång.
Ha det bäst allihopa:)

Nydala i Malmö där Nina bor:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0