Tivoli på Jägersro den 1/4-2010


Ja Torsdagen den 1/4-2010 så var jag,Nina,Martina,Frida och Alex på Tivoli på Jägersro.
Det var skit kul där:)
Jag möte Nina och Frida vid stadsbussarna i Malmö för hon och Frida skulle möta Alex Ninas kusin som kom med tåget sen så tog vi buss 8 till Södervärn där vi skulle byta buss till buss 1.
Sen tog vi buss 1 till Jägersro där vi möte Ninas andra kusin Martina:p.
Det första jag och Alex gjorde när vi kom till Jägersro var att säga att vi var hungriga det var det ända vi tänkte på så vi åt på burger king:).
Sen gick vi på Tivolit jag lyckades få en nalle med en sån klo gjorde av med 70kr bara för att få den jag gav mig inte hehe:p fick upp en geting som jag döpte till pingu:p sen så åkte jag,Nina,Martina och Alex Miami fan vad jag och Alex skrek hehe:p sen efter det så tänkte vi inte på mat mer:p.
Sen åkte vi hem till Nina vi fick springa ifrån bussen för att inte missa 8an hehe men sen hemma hos Nina tittade vi på Full Frys med Stefan och Krister skit bra filmer ju:).
Fan vad vi hade kul det måste vi göra om:)
Var hemma vid 10 på kvällen men vi hade jätte kul hoppas vi gör om det snart igen:)

Älskar er som fan:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0