Ute i det fina vädret:)

Ja nu så har man varit ute i det fina vädret det var faktiskt riktigt skönt:).
Det är ju 14 plus grader ute och sol det gillar vi:) nu längtar man bara till sommaren ju så man kan bada ute i havet:).
Nu sitter man vid msn lite och pratar med lite folk sen senare blir det nog ut igen i det fina vädret tror jag:) sen ikväll blir det att sitta här och se på tv för det är Andra avenyn idag ju och det måste man se på ju:p.
Men jag uppdaterar nog lite mer ikväll om vad jag gjorde ue om det blir att jag ska gå ut igen har inte iktigt bestämmt mig än om jag ska det eller inte men det lutar åt att gå ut igen:).

Stationen i Vinslöv:) så fint väder har vi ute nu tog denna bild när jag var ute:).

Ha det bäst så länge allihopa:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0