Hejsan!

Vaknade idag vid halv tio och låg kvar i sängen till tio ungefär sen gick jag upp för att äta frukost.
När jag hade ätit frukost så gick jag ut med hunden i det fina vädret för det är ju riktigt gött väder ute det är inte kallt ute det är runt 15 grader ute i solen det gillas:).
Efter jag var ute med hunden så åkte jag med mamma in till Hässleholm för vi skulle handla lite mat och så vi kom hem vid två ungefär.
När vi kom hem så hjälpte jag till att dammsuga lite och så och nu sitter jag lite vid datan och tar det lugnt blir nog att gå ut lite i det fina vädret sen tror jag hehe:p.

Men ni får ha det bäst så uppdaterar jag kanske senare ikväll eller nått.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0