Det var ett tag sen nu

Ja det var ju ett tag sen jag uppdaterade min blogg men ska försöka bli aktiv på bloggen igen.
Jag har då varit i Flärke i Norrland i 7 veckor det var trevligt där uppe var hos Johanna då och vi gjorde massa skoj när jag var där uppe:).
Vi var på Paradisbadet i Örnsköldsvik,Kramfors och hälsade på hennes bror, och hälsade på hennes kompis,Molidenoch spelade bingo,Sidensjön och fiskade,Bredbyn och sen var vi i Sollefteå och hämtade hennes hund som vi skulle passa det var jätte kul:).
Flärke ligger lite utanför Örnsköldsvik vid Moliden hade absolut ingen mottagning på min mobil där uppe men det var lite skönt det hehe:p

Här är en bild från Flärke där jag var:)

Här är en bild på Johanna hehe när vi var i Örnsköldsvik:)

Sen var jag en vecka i Stock holm och hälsade på farfar och pappa hade inte varit där uppe på 7år så tyckte det var dags att hälsa på hehe så gjorde det när jag ändå var påväg ner från Norrland vi var i Västerhanninge och Nynäshamn det var jätte kul där uppe träffade släkten då som var länge sen man träffade.

Nu sitter jag lite vid datan och tar det lugnt men  ska snart titta på idol och ta det lugnt men ni får ha det bäst allihopa:)
Uppdaterar i morgon om jag kommer ihåg:p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0